Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Wentworth Miller: “Νιώθω ελεύθερος από τότε που δήλωσα ότι είμαι gay”


Πολλοί είναι οι διάσημοι που τα τελευταία χρόνια πήραν το θάρρος να παραδεχτούν τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις στο ευρύ κοινό. Το ρίσκο που πήραν και “αποκαλύφθηκαν” δεν ήταν εύκολο γιατί δεν γνώριζαν αν θα δέχονταν την δημόσια υποδοχή ή αποδοχή.
Τον ίδιο ακριβώς φόβο αντιμετώπιζε και ο πρωταγωνιστής του “Prison Break” που τον Αύγουστο του 2013 αποκάλυψε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος.
Ο Wentworth Miller “ανοίχτηκε” και μίλησε ανοιχτά για την σεξουαλικότητα του όταν δέχτηκε πρόταση να ανοίξει το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αγίας Πετρούπολης.
Ο 42χρονος ηθοποιός απάντησε στην πρόταση αυτή με επιστολή που έλεγε ότι δεν μπορεί να παρευρεθεί λόγω της άδικης μεταχείρισης που δέχεται η κοινότητα των gay από την πολιτική της Ρωσίας.
Από τότε ο γνωστός ηθοποιός που έκανε πολλά κοριτσάκια να κλαίνε για αυτή του την δήλωση, ανέφερε λίγες μέρες πριν στο περιοδικό Details: “Πλέον νιώθω απελευθερωμένος. Μετά το “Prison Break” ένιωθα πως το δημόσιο προφίλ μου ήταν σε αντίθεση με αυτό που ένιωθα πραγματικά. Είχα κοντά μου τους δικούς μου ανθρώπους στον προσωπικό τομέα, αλλά στον επαγγελματικό είχα δημιουργήσει μια “φαντασία”. Είχα δημιουργήσει να έχω τον αέρα του “Εγώ δεν είμαι αυτό το πράγμα'”.
Τέλος, όταν ερωτήθηκε αν ένιωσε ποτέ το συναίσθημα ότι κοροϊδεύει τους θαυμαστές του που τόνιζε σε συνεντεύξεις ότι δεν είναι gay, ο Wentworth Miller απάντησε ότι ο κόσμος γνώριζε από μόνος του την αλήθεια σε κάποιο βαθμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου